Dobili smo priliku predstaviti se kao Game Changer platforma na Danima komunikacija u Rovinju, 12. travnja 2024. godine.
Poznati festival kreativnosti i komunikacija koji svake godine okuplja nekoliko tisuća sudionika dodijelio je posebnu čast organizatoru Game changer konferencije i vlasniku agencije Wolf Media, Matiji Vučkoviću, da moderira panel pod nazivom “Be a Real Player… with Gaming Marketing Strategies powered by GAME CHANGER”. Tema panela bit će integracija brendova u svijet gaminga.
Matiji će se na pozornici pridružiti zanimljivi gosti:
- Nikola Stolnik (CEO, Good Game Global, član IAB Hrvatska)
- Daniel Šturm (Board Member, Kaufland Hrvatska k.d. )
- Valentina Golub (FOOD eBusiness Lead & Sustainability champion, Nestlé South East Europe Market).
“Pričamo o gamingu kao jednoj od najbrže rastućih industrija, a panel će započeti tako što ću iznijeti domaće i svjetske statistike o tome koliki broj ljudi danas igra video igre. Zatim ćemo kroz primjere i prakse mojih sugovornika pokušati dobiti što bolji uvid na koji su način prilagodili komunikaciju i promijenili strategiju kako bi doprli do svoje ciljane publike, što nije nimalo lak posao”, otkriva ekskluzivno Matija pa nastavlja.
“Svaki sugovornik će na jedinstven način istaknuti važnost prilagođene komunikacije prema toj publici i predstaviti je kroz svoje lokalne primjere i globalne strategije.”
Game Changer platforma će na Danima komunikacija iskoristiti priliku kako bi predstavila svoju filozofiju, a to je približiti tehnološke industrije i teme publici na lifestyle način koji dosad nije postojao. No prije svega, želja nam je predstaviti temu gaminga kao jednu od najbrže rastućih industrija, kroz stvarne primjere naših sugovornika koji djeluju i na lokalnoj i globalnoj razini, te osvijestiti posjetitelje panela na sve načine prilagodbe strategija komunikacije kako bi se dosegnula ciljana publika.
Dani komunikacija odavno su prepoznati i izvan hrvatskih granica, a ove godine će se održati u razdoblju od 11. do 14. travnja u rovinjskom hotelu Lone.