Ostalo je još nekoliko dana do Game Changer panela na Danima komunikacija u Rovinju, 12. travnja, u 15:45 sati, u Hotelu Lone (DK LLLounge).
“Be a Real Player… with Gaming Marketing Strategies powered by GAME CHANGER” bavit će se integracijom brendova u svijet gaminga. Moderator panela bit će Matija Vučković, organizator Game changer konferencije i vlasnik agencije Wolf Media.
Njegovi gosti/panelisti će na jedinstven način istaknuti važnost prilagođene komunikacije prema gaming publici i predstaviti je kroz svoje lokalne primjere i globalne strategije, a to su:
Nikola Stolnik (CEO, Good Game Global, član IAB Hrvatska)
Daniel Šturm (Board Member, Kaufland Hrvatska k.d. )
Valentina Golub (FOOD eBusiness Lead & Sustainability champion, Nestlé South East Europe Market).
Nikola Stolnik je direktor i vlasnik esport tvrtke Good Game Global koja povezuje klasičan koncept natjecanja u videoigrama s kompanijama kroz teambuilding. “Od uloga u tvrtkama koje su dovele do osnivanja vlastitog poduzeća izdvojio bi rad u Google-u kao Account Strategist i Nanobitu kao direktor marketinga. Diplomirani sam ekonomist sa EFZG te posjedujem diplomu MBA studija”, otkriva nam Nikola na početku razgovora.
Kada su u pitanju poruke koje želi poslati na panelu u Rovinju, sve se vrti oko “prepoznavanja potencijala”.
“Cilj je osvijestiti publiku o prilikama koje industrija video igara pruža brandovima kroz marketinšku komunikaciju. Brandovi godinama koketiraju sa GenZ publikom kroz prisutnost u svijetu video igara, no često suboptimalno. Vrijeme je da brandovi osjete puni potencijal publike koja je odrasla uz video igre.”
Nikola nam je otkrio i što trenutno smatra najvećim izazovima za svoje poslovanje.
“Nesigurnost pristupa kapitalu i visoke kamatne stope banaka na ulaganja koji negativno utječu na cijeli tehnološki sektor i usporavaju ili onemogućuju poslovanje.”
Game Changer platforma će na Danima komunikacija iskoristiti priliku kako bi predstavila svoju filozofiju, a to je približiti tehnološke industrije i teme publici na lifestyle način koji dosad nije postojao. No prije svega, želja nam je predstaviti temu gaminga kroz stvarne primjere naših sugovornika koji djeluju i na lokalnoj i globalnoj razini, te osvijestiti posjetitelje panela na sve načine prilagodbe strategija komunikacije kako bi se dosegnula ciljana publika.
Ako ste u Rovinju, obavezno dođite na panel “Be a Real Player… with Gaming Marketing Strategies powered by GAME CHANGER”, te saznajte sve tajne ove industrije.