You are currently viewing Valentina Golub nakon Game changer panela u Rovinju: „Bitno je biti relevantan ciljnoj skupini“

Valentina Golub nakon Game changer panela u Rovinju: „Bitno je biti relevantan ciljnoj skupini“

  • Post author:
  • Reading time:6 mins read

Game Changer panel na Danima komunikacija u Rovinju donio je osvježavajuću energiju tehnoloških inovacija.

Uz izvrsne paneliste i ogroman entuzijazam, stvorili smo još jedno nezaboravno iskustvo. Panel pod nazivom “Be a Real Player… with Gaming Marketing Strategies powered by GAME CHANGER” bavio se integracijom brendova u svijet gaminga. Moderator panela bio je Matija Vučković, organizator Game Changer konferencije i vlasnik agencije Wolf Media, koji je dao izniman doprinos uz fantastične paneliste. To su bili:

Nikola Stolnik (CEO, Good Game Global, član IAB Hrvatska)

Daniel Šturm (Board Member, Kaufland Hrvatska k.d.)

Valentina Golub (FOOD eBusiness Lead & Sustainability champion, Nestlé South East Europe Market).

Valentina Golub je započela svoju karijeru u Nestlé-u prije 17 godina, gdje je obavljala različite funkcije u sektorima marketinga, digitalnog marketinga, komunikacija, eBusiness-a i eCommerce-a. Tijekom 2 godine boravka u Nestlé HQ-u u Švicarskoj, blisko je surađivala na različitim inovacijskim projektima i lansiranju proizvoda s timovima iz Google-a, Mete i drugih globalnih partnera. Po povratku u Hrvatsku, bila je zadužena za digitalnu transformaciju Nestlé Adriatic regije te uvođenje i ubrzanje Nestlé brendova u eCommerce. Trenutno u FOOD kategoriji vodi eBusiness & Sustainability agendu u 9 zemalja South East Europe Market regije.

Što se tiče gaming industrije i poslovanja tvrtke Nestlé, Valentina je objasnila:

“Gaming industriju i oglašavanje unutar nje treba promatrati kao novu vrstu medija koja je trenutačno vrijedna 300 milijardi dolara, što je više nego što zajedno vrijede video i glazbena industrija. Kada brandovi ulaze u gaming industriju kroz oglašavanje, ključno je biti autentičan, relevantan (integriran) i naravno dijeliti strast prema gamingu. Nije dovoljno samo napraviti integraciju putem standardnog oglašavanja (npr. postavljanjem loga), već treba razmotriti kako pronaći relevantno partnerstvo koje će donijeti angažman s brendom i time približiti njegove vrijednosti i obveze prema kupcima. Odlični primjeri takvih integracija su partnerstvo između KitKat-a i League of Legents (LoL), Riot Gamesa pokrivajući LEC, EMEA Masters i ERLs, jednih od najvećih esports događaja. Otkako se pridružio esport ekosustavu 2020. godine, KitKat je postao cijenjen pratitelj entuzijasta esporta. Kao glavni pokrovitelj tehničkih pauzi sa svojim popularnim sloganom ‘Have a Break, have a KitKat’, ovo partnerstvo pruža jedinstvene pogodnosti za ljubitelje League of Legends esporta i dokaz je uspješne integracije brandova u esport, kao i stvaranje dugoročnih veza s tom publikom.”, ističe Valentina pa nastavlja.

“Drugi primjer je Farmotpia, Nestlé-ova CSR priča u Minecraft svijetu. Farmtopia je nastala kao suradnja između Nestlé-a i Microsofta te nije još samo jedna od lansiranih igara, već je prilika biti blizu potrošača gdje oni ispunjavaju svakodnevne obveze branda na zanimljiv i zabavan način s inovativnom vrijednosti. Kroz #PlayToHaveFun, #PlayToLearn i #PlayToImpact, prevodimo priče o održivosti, koje mogu biti vrlo tehničke u nešto jednostavno i razumljivo za nove generacije. Farmtopia predstavlja izvrsnu priliku kako se može približiti potrošačima priča o održivosti te kroz gaming podržavati aktivnosti u stvarnom životu.”

Generacija Z promijenila je poslovanje brojnih tvrtki, pa tako i samog giganta Nestlé-a.

“Za mnoge Nestlé brendove, Generacija Z je ciljna skupina, stoga se komunikacijske poruke, posebno kreativni sadržaji, oblikuju sukladno toj ciljnoj skupini. Bitno je uspostaviti dobru suradnju s kreatorima sadržaja. Idealno, suradnje bi trebale biti dugoročne umjesto jednokratnih kampanja. Kreatori sadržaja pomažu brendu približiti svoje vrijednosti na jedinstven način. Što se tiče kreativnih sadržaja, važno je pratiti trendove i stalno istraživati što prolazi, a što ne kod potrošača. Zbog čestih promjena i novih trendova, kreativni sadržaji se također moraju mijenjati i prilagođavati trendovima. Ranije je bilo dovoljno napraviti jednu kreativu i pokrenuti kampanju, ali sada se proizvode različiti kreativni sadržaji za različite medije. Kao i u gamingu, bitno je biti relevantan ciljnoj skupini”, zaključuje naša sugovornica.

Platforma Game Changer na Danima komunikacija iskoristila je priliku kako bi predstavila svoju filozofiju, a to je približiti tehnološke industrije i teme publici na način koji dosad nije postojao. No prije svega, želja je bila predstaviti temu gaminga kroz stvarne primjere panelista koji djeluju i na lokalnoj i globalnoj razini te osvijestiti publiku o načinima prilagodbe strategija komunikacije kako bi se dosegnula ciljana publika.

Uskoro donosimo brojne novosti. Stay tuned!