Nakon što smo vam pobliže predstavili Hotel Royal u Opatiji, oazu luksuza i elegancije smještenu uz prekrasnu obalu jadranskog Kvarnera, koji je dio Amadria Park grupacije, razgovarali smo s direktoricom hotela Tanjom Janjatović, uoči još jedne uspješne ljetne sezone kako bi se pobliže upoznali s radom hotela i svemu onome što kao gosti ne vidimo tijekom svog boravka u njemu.
Više o hotelu čitajte ovdje.
Hotel Royal, poznat po svojoj jedinstvenosti, vrhunskoj usluzi i sofisticiranom ambijentu, već deset godina privlači goste iz svih krajeva svijeta koji mu se iznova vraćaju. Hotel Royal nije samo mjesto za odmor, već i za stvaranje nezaboravnih uspomena, bilo da dolazite radi opuštanja ili poslovnih konferencija.
Direktorica Tanja Janjatović otkrila nam je tajne uspjeha, kao i nešto više o svom pristupu vođenja hotela i vrijednostima koje njeguje pri zapošljavanju radnika. U nastavku nam se pridružite u otkrivanju još jedne priče o Hotelu Royal i inspiracije koju gospođa Janjatović unosi svakodnevno u svaki aspekt svog rada.
Ljetna sezona je počela. Što očekujete od nje?
S veseljem iščekujemo naše stalne goste koji nam se godinama vraćaju, kao i njihove prijatelje i obitelji kojima nas preporučuju. To je ono što je najvažnije – gosti koji postanu poput obitelji, prepoznaju kvalitetu, trud i rad, te se osjećaju kao kod kuće. Zajedno stvaramo uspomene i svake godine unapređujemo naše proizvode i usluge kako bismo rasli i kontinuirano razvijali našu priču, ne samo tijekom sezone već tijekom cijele godine. Kvaliteta je ono što donosi rezultate, te nam je na prvom mjestu, a naši gosti to svakako prepoznaju. Naravno, očekujemo i puno sunca te dugo i toplo ljeto.
Što vam je najvažnije kada je u pitanju kvaliteta ponude vašeg hotela?
Jedinstvenost, raznolikost, prepoznatljivost i individualan pristup samo su neke od osobina koje krase hotel Royal i čine ga različitim od drugih. Mogu reći da hotel ima dušu i to je ono što ga prožima u svim segmentima. Gost očekuje određenu uslugu, ali kada dobije više nego što je očekivao i ode s mišlju da jedva čeka da se vrati, znamo da smo uspjeli i da radimo dobar posao. Kako bismo to postigli i osigurali kvalitetu o kojoj govorimo, vrlo je važno imati tim koji razumije i živi filozofiju hotela. Vrhunska gastronomija, pomno birane namirnice, pažnja na detalje u svakom kutku, uz presudni ljudski faktor, stvaraju najljepše uspomene. Kvaliteta nije slučajna, ona je uvijek rezultat velikog truda i dosljednosti.
Kako izgleda jedan dan u životu direktorice uspješnog hotela?
Zaista imam privilegiju raditi posao koji me čini sretnom i ispunjenom. To nije samo posao, to je nešto što živim i prirodno se isprepliće s mojim privatnim životom. Lako postavljam granice i znam odvojiti vrijeme za sebe i svoju obitelj. Volim raditi i uživati, pa si često dan pretrpam obavezama, ali takva sam po prirodi – uvijek u pokretu i nikada mi nije dosadno. U svakom slučaju, posao je vrlo dinamičan i svaki me dan dodatno obogaćuje.
Koje kvalitete birate kod zapošljavanja?
Prvo je, naravno, uvijek obrazovanje. Ono je temelj i može nam puno reći o čovjeku – iz njega vidimo interese, afinitete i širinu pogleda na život. Očekujemo da osoba bude pozitivna, da razmišlja izvan klasičnih okvira, pokazuje znatiželju, samoinicijativu i pozitivan stav te da je spremna učiti. Važno je i da zna raditi u dinamičnoj svakodnevici i da se ne obeshrabri pri prvoj težoj prepreci. Naš tim sastoji se od različitih profila, ali smo kompatibilni u cjelini, stoga je važno pažljivo odabrati pojačanje koje se može uklopiti. Volimo uključivati mlade ljude bez iskustva jer su oni inspiracija i donose svježinu u tim. Iskustvo nije presudno, već želja za brzim učenjem, volja, trud, nekonfliktnost i doprinos cjelokupnom performansu.
Kad govorimo o Vašim gostima, možete li okarakterizirati profil ljudi koji izabiru baš vaš hotel?
Svakako lifestyle gosti, umjetnici, hedonisti i poduzetnici. S jedne strane, parovi i prijatelji koji se žele opustiti i uživati, a s druge strane, direktori, vlasnici firmi i članovi uprava koji za svoje sastanke i konferencije žele odabrati najbolje. Ponosni su gdje su doveli svoje partnere jer im to u konačnici donosi uspjeh. Međusobno povjerenje između gosta i hotela uvijek je temelj za obostrano zadovoljstvo i ponovni povratak.
Posebne ponude i cijene soba saznajte na linku.